Tulosta Pikalinkki

Seuran ja Pirtin Historiikki

Seuran ja Pirtin historia

Oulunsuun Nuorisosera ry:n ja Oulunsuun Pirtin yli 100 vuotisesta historiasta on keväällä 2018 ilmestynyt Matti Murtolan kirjoittama PIRTIN KIRJA. Kirjan hinta on 25€ ja sitä voi tiedustella
p. 044 333 0428 tai pirtti(a)oulunsuunnuorisoseura.fi

Oulunsuun Nuorisoseura Ry on perustettu v. 1895. Jäseniä seurassa on n. 250 henkilöä. Seuran tärkeimmät toimintamuodot ovat; koulutus- ja kurssitoiminta, leiri- ja retkeilytoiminta, kilpailu-, harrastus- ja juhlatoiminta sekä talkootoiminta.

Seura omistaa toimitalon Oulunsuun Pirtin, joka on rakennettu vuonna 1906. Taloa on vuosien varrella peruskorjattu ja entisöity ja nyt rakennus on erinomaisessa kunnossa. Toimitaloa vuokrataan erilaisiin tilaisuuksiin, kuten häät, syntymäpäivien vietto, huutokaupat ja kokoukset.

Lähempiä tietoja saat johtokunnan jäseniltä tai tulemalla suoraan Pirtille. Jos haluat vuokrata pirttiä käyttöösi, niin ota yhteys kiinteistönhoitajaan:
s-posti: pirtti(a)oulunsuunnuorisoseura.fi
puh: 044-333 0428